2010年10月10日 星期日

2nd blood donation

本來決定上個月去捐血,但Louis 未捐過想我陪佢一齊去,我當然無所謂啦!但我上星期病了所以又再拖遲了,最後我們約了今天一起去捐血!因為岩岩先至病完,所以姑娘問清楚我幾時停藥及有沒有服用抗生素,姑娘建議下次如再有同樣的情況,如果有服有抗生素要停藥後兩星期才可以捐血,而普通的傷風藥一星期便可!

捐血對於我來講並非一件易事,除左係痛之外,今次的經驗係血壓低及出唔到血!

可能係第二次捐血已經有心理準備,所以無上一次咁痛,驗完血紅素後準備量血壓,姑娘問我上一次捐血出血易唔易,我答佢唔易,佢即時叫我去飲兩杯水,然後再為我量血壓,量血壓前姑娘問我夠唔夠瞓,及上一次捐血後的情況,我答佢上次捐完血暈足成個星期,姑娘聽後即時叫我唔好捐,佢話有些捐血者嚴重的話要於街上暈到。

我堅持要捐血,於是姑娘帶我去量血壓,一量完姑娘話我低血壓!!今日不適宜捐血,然後問我平日飲水多唔多,因為我今日剛剛起身同Louis 食完野就去捐血,所以無乜飲到水,個姑娘聽後叫我坐一陣再量一量個血壓睇下會唔會正常返,但個姑娘都係強調叫我下次再去。
過了一會兒再量血壓,我個血壓終於都正常返,其間起我隔離個位捐血者,因為出唔到血姑娘叫佢中止捐血把針拔出。於是我問個姑娘為何要終止捐血,姑娘話因為血液由身體輸出後會於短時間內凝結,而血液凝結後是沒有任何用途。

因為上次出血比較慢,所以姑娘今次分別起我左右手測試下,邊隻手出血會比較易,姑娘話正常係寫字個隻手出血會快d,好在姑娘測試後話我左右手都差唔多,最後都起我左手抽血!

其間我好奇問姑娘邊隻血型會比較罕有,姑娘答我罕有的血型並非我們平時聽的A, B, AB, O 這些,而是一些平時我們無聽過的名-->最後姑娘都係答我係罕有
我見反正都捐問姑娘我可唔可以捐450cc,姑娘答我你想捐都無得捐,原來捐血的份量是跟體重,姑娘話我個體重只可以捐350cc。我今次好醒同姑娘講我唔打麻醉針,費是捱多一針嘛!姑娘幫我拮針後同我講我下次再捐應該要打麻醉針,佢話我一拮針條血管即時收縮,這樣會影響出血。於是我同姑娘講返上次個打麻醉針經驗,我話一打完麻醉針就跟手拮針抽血,我係完全感覺到痛,姑娘解釋返,其實打麻醉針主要令血管唔好收縮,唔怪得知一打唔麻醉針就拮針抽血啦!

終於都到捐血這個重要時刻,唉!一開始我d 血出得好慢,之後係停左無血出,部機不停起到b b 叫,姑娘係咁叫我放鬆d 唔緊要,捐唔到就算,我聽到個時唔開心。我同姑娘講我好想捐,個姑娘好好係咁幫我推隻手等D 血可以出得快D,但係任由個姑娘點推部機都係b b 叫,好在最後我都完成這個捐血過程,我由15:58~16:17才可以完成個捐血過程,我望見我對面床個女仔人地4mins 就捐完,越唸越覺得自己麻鬼煩!
下次捐血前要做的準備功夫:
  • 要有充足的睡眠
  • 要多喝開水
souvenir for regular blood donor
wound ~ smaller than last time

沒有留言:

張貼留言