2010年10月31日 星期日

Botani Rescue Blemish Cream

自從用左Mioggi 生命水,左面頰及下巴生了勁多暗瘡,我最討厭D 暗瘡,其實係怕痛及影響儀容。

又係時候試下另外一個品牌的暗瘡產品,其實Botani Rescue Blemish Cream我應該買左半年以上,但係平時得一兩點暗瘡我貪快要佢消失,我會用電療機 +Mario Badescu Drying Lotion,這個方法係最快及最有效的!
之前係因為我細佬拎左我個Mario Badescu Drying Lotion去用,我費是成日煩拎嚟拎去,所以我買左Botani Rescue Blemish Cream來看門口,近排佢就真係大派用場。

初初用Bontani 的產品是因為它夠天然,後來知道原來橄欖對皮膚很好,所以之前都用了這個品牌一段時間!初初只係起HARVEY NICHOLS BEYOND BEAUTY  賣,但幾過年多的時間,Bontani 已經於好多地方有售。

Bontani Rescue Blemish Cream 是cream 狀的,打開瓶蓋有一陣草味,如果我自己的暗瘡已經又紅又腫我會用佢當作mask 使用,至於已經有濃暗瘡我會早晚搽佢,暗瘡通常2日左右就會凋謝。

沒有留言:

張貼留言