2010年10月28日 星期四

拼豆~Pooh Pooh

今次整左個pooh pooh 送比phoebe,其實一開始玩拼豆已經好想送比佢,但唸下唸下又唔知佢終唔鐘意,又怕一陣佢唔鐘意又要人地儲多一件垃圾,早兩日同佢講開我這個無聊玩意,佢叫我整一個送比佢,我當然好開心啦!早知佢鐘意我就一早整來送比佢啦。其實有時係咪唸多左呢,想送咪送囉,只不過係一點點的心意,又何須考慮咁多呢!
今日係我起公司見到phoebe 最後一日lu,雖然大家共事了2年幾,但係之前甚少傾計,我地係因為紫羅蘭而開始熟,好開心我地可以一起數算神的恩典,一起分享大家的喜悅,她明天就last day 祝願佢有個幸福快樂的生活!


沒有留言:

張貼留言