2010年12月2日 星期四

???

第二日啦!今朝一返到公司成張枱都鋪滿左invoice,今日第一個工作就係數invoice,只係經過一個晚上我將枱已經放左接近一千張invoice,真係估佢唔到,只係過左一個晚上就有成千張單,好在d 單暫時都未係比我做,因為每個同事會負責幾個expense,加上月頭都無人得閒理我。
數完單就做d 無聊的工作,終於都開始明白為何這間公司的人要超嚴重OT,要工作有效率,用個套功具真係好重要,佢地係用緊一套好原始的accounting system,好多voucher 都要copy & paste,但係銷一不慎,copy & paste貼得唔好,又或者可以打字個位貼d 字上去長得濟,其餘個d a/c code 就會無晒,一條voucher 講緊幾百行,貼得唔好又要重新貼過,我今日就係起度貼個幾百行ge voucher,重重覆覆咁貼左都唔知幾多次,真係入要人都忟!
print 張voucher 都麻煩過人,要去好多個畫面禁好多個掣先至可以print 到voucher,我相信最浪費時間係因為個accounting system...
佢地入voucher 都麻鬼煩過人家,真係估佢唔到囉,一個account code 竟然可以有20個數字,最慘ge係要經過一大輪的動作先至可以組合到個account code 起佢個system 度,打左呢一串20個數字ge account code 係完全睇唔到呢組數字個account nature,所以入左成日野其實都唔知自己做緊d 乜,只係覺得自己起到玩剪貼遊戲罷!
經過尋日個llucnh 後我慢慢開始學習留意身邊d 同事,這刻唔知邊個係忠、邊個係奸,如果有得揀我只係想起一個和平的地方工作。
既然有這個機會,或者真係要開始細看人的謀略,如何去謀算人、攻心計的策略,留意左成日都係覺得d 人虛偽 (明明ar 姐&個黨人大家都唔like 大家,但又會扮關心對心,又會有講有笑咁,佢地唔講都唔知佢地有心病,但你地話晒比我知,我又覺得你地奇奇怪怪咁,唉!),或者好似d人咁講商場如戰場,對人好即係對自己唔住啩...我留意左成日都覺得自己唔係哩方面D 材料,因為都分唔清邊個係好人,邊個係壞人。
點解咁講,尋日ar 姐明明同我講黨魁離開後會對付佢d 黨員,但係今日黨員同我講話忍唔到ar 姐今日會resign,又同我講叫我唔好話比其他人知。到佢遞完信ar 姐又話留佢,真係呢好難明白個中的計謀,ar 姐又同我講會對付佢但又留佢,都唔知係咩事!個班人又猛起我面前數ar 姐,真係聽得多人都癲!算罷...反正我性格上咁單純,都應該分唔到邊個係好人/壞人,所以忍到就忍,忍唔到就離開,反正都唔care...

沒有留言:

張貼留言