2010年12月11日 星期六

泰屋

泰屋係我最鐘意去的一間食肆,通常我一至兩個月左右就會去食佢個咖喱蟹,原來佢地又加左價,同埋今次隻蟹比以往細隻左。咖哩個味道又唔同左,唔知係咪唔同左個廚師呢?今次個味道已經無以前咁惹味,加上今次隻蟹都唔生鮮,所以有少少失望!
反而個黑胡椒香葉爆中蝦好香的黑胡椒味,配以青椒、紅椒、蒜蓉一起炒,香口中帶出點點的辣味。
好耐都無飲過椰青,可能少飲所以仍然回味中,雖然出街飲會貴少少,但係我自己唔識得開費是搞到流血收場,所以貴少少錢我唔介意比囉!但係飲一個又唔係好夠,唔知點樣可以開到椰青呢?我唸我識開我屋企成個雪櫃都會放滿椰青

星洲咖哩炒蟹 $208


黑胡椒香葉爆中蝦 $68 (coupon 優惠價)

馬拉盞通菜 $60

原味烤飽 $30

椰青 $28

沒有留言:

張貼留言