2010年12月18日 星期六

OTO纖形5mins

一見到OTO 出左部纖形5mins我已經好想買,因為我平時好少做運動,每年都只會夏天去游水,但係一年只係幾個月可以做運動,仲要係做得個幾個鐘運動實在係太唔健康!

經過幾個月來我每日都嘈住話要買OTO纖形5mins來做運動,及我連日來的重覆又重覆講同一翻說話,最後我媽媽都不敵我的砲轟,最近這幾天態度已經軟化,所以我又等唔切即刻去左比錢買左佢返屋企,星期一就會送貨。

本來想買黃色,但我近來發現我自己對紅色的興趣大D,所以最後我揀了紅色,原來這部機係要自己安裝,OTO 只係包送貨唔包安裝,唔知收左貨之後有無人幫我安裝呢?現在好想買D 到星期一,等我可以放工返到屋企即刻玩嘛!

今日因為要就我個FD 所以我今日揀左去吉之島買,原來起吉之島買係無得做恒生免息分期,但係就會減$100 (無端端我又慳左$100),所以我實際只係付了$1,880,仲有$200coupon 送可以留返下次買野用,暫時對佢部健身單車及揼揼鬆有興趣,所以我唸我都可以用左張coupon去

恒生個promotion簽賬滿$500 可以抽即中cash dollar,今次我只係抽中$5,仲唸住簽得多會抽中多d錢添,原來唔係家喎!

個sales 建議我唔好做level 4,佢話level 4 係for練肌肉用,我只係想減下個hit 佢叫我做level 1喎,但係level 1要用多d 地方放,我唸要等屋企人瞓晒覺我自己半夜起度玩,咁就實唔會比人話我阻住晒啦!
呢部就係我買個部啦,因為等唔切送貨後影相,所以一比完錢就影低去先
呢部健身單車都可以摺埋,所以都有d興趣,但要等我部纖形5mins送左返屋企睇下要用幾個位存放再決定買唔買佢!

沒有留言:

張貼留言