2010年12月11日 星期六

牙痛

大大話話我都應該轉過十個牙醫,Dr Lee係用睇過咁多個牙醫之中最細心、又生鬼的一個牙醫,雖然佢收得都幾貴,但佢真係好認真咁幫我整牙,又唔會濫收費用。

我只係識左Dr Lee兩年,可能我d 牙唔係咁好,所以佢一見到我話牙痛就會好大反應!

我自己每年都會用一個籠大的數字去整牙,今年又因為牙痛,所以我就即刻要去Check,無法啦,睇過咁多個牙醫佢地都係話我牙質唔好,如果真係蛀牙,人地可能係可以等到2-3個月,但係我就會比地蛀得比其他人快,我只係可以等到2-3星期。所以我一意識到我牙痛我係唔會等,費是一陣要杜牙根就煩啦!
10月尾開始有少少牙痛,所以急不及待打電話要Book了 15/11/10去check,Dr Lee一見到我就話你又蛀牙,慘啦!Dr Lee 就準備開始幫我照 x-ray,照完得出的結論Dr Lee話起x-ray片上見唔到我有蛀牙,都係好似往年咁講話智慧齒有個黑影,有蛀牙的徵狀但係未蛀,所以佢每次都叮囑我唔好食咁多餐、要用牙縫擦擦牙、要用牙線、要用小型牙擦擦牙。而我自己係再加多一樣就係用漱口水。
Dr Lee話我之前覺得牙痛可能只係熱氣,或者係唔夠瞓所以先至會有牙痛的感覺。當我睇完牙醫我心裏很感恩,感謝主讓我今年無須再經歷蛀牙的慘痛!
點知15/11/10睇完牙醫只係過左幾日,我隻牙又開始痛,初時都以為好似Dr Lee咁講係熱氣,所以我無理佢,再過多幾日我開始感覺到我飲凍水隻牙會刺痛,這種感覺曾經起我要杜牙根之前出現過,所以我好擔心,即刻打電話再去book 睇牙,但係姑娘話最快都要下年一月中先至排到我,於是我就同姑娘講話我15/11/10照左x-ray話無問題,但係我現在又牙痛,仲痛到瞓唔到,姑娘打開我個record 睇完,都話當時Dr Lee係話我無事,照計蛀牙無蛀得咁快只係差個十幾日,姑娘話真係安排唔到時間比我,於是我就問姑娘可唔可以再上嚟照多張x-ray 睇下係咪真係蛀左,姑娘最後好猶疑 (唔係好願意咁) 幫我安排左起今日13:00比我上去照,但佢講明只係可以check 唔會幫我做任何treatment (其實Dr Lee咁好人,佢又知我d 牙質唔好要蛀會比一般人蛀得快,如果真係蛀左Dr Lee實會幫我做treatment,所以我同姑娘講無問題只係check)

點知我尋日較左鬧鐘但唔記得揀埋要星期六響,所以我今朝唔知醒,起身時已經係13:30,於是好心急咁打電話要診所,姑娘話都無法啦因為現在已經係佢地ge食飯時間,咁我問姑娘可唔可以再遲少少去,姑娘叫我14:00到診所,但係去到要等,唔擔保我要等幾耐,得個半個鐘我點會出到門口,我去到診所15:00,感謝主!一去到竟然診所無人,我一去到等都無等過就可以入去見Dr Lee,Dr Lee第一句又牙痛?照道理上次照過無事應該無問題!

Dr Lee開返上次照個d x-ray 出嚟,開始幫我檢查,最後都係無發現,我問佢係咪隻智慧齒已經蛀左,Dr Lee話未蛀,應該唔關個個位事,Dr Lee用左好多方法做測試,最後幫我照左一張全面x-ray,個個x-ray 同我平時照個d 唔同家,係有一部儀器維繞我個頭轉左一週,等了一會個張好大張ge x-ray片就沖左出嚟。

今次係照晒全部的牙齒連牙根,Dr Lee都係話就咁睇x-ray 真係無問題,佢解釋話 x-ray 有可能照唔到真實的情況,因為唔係將整隻牙拎出來睇,Dr Lee話暫時無發現有問題!佢話我牙痛有可能係牙齒敏感等好多唔同的因素影響。佢建議我拔左隻智慧齒,佢話我隻智慧齒有少少發炎,同埋隻智慧齒又出唔晒留佢起度都無用,加上隻智慧齒又有蛀的徵狀。

Dr Lee睇埋x-ray,我隻智慧齒牙根的生長情況,佢就話我隻牙好難拔,因為個牙根生歪左,一定要開刀拔,又話我個咀細好難做個手術,同埋佢話我個情況,佢話我個位生得唔好要剧開多少少牙肉,等隻牙可以慢慢咁鬆開,同埋要剧走我少少骨 (可能第時塊面會細左--->我自己幻想) 。但萬一隻牙起拔走的過程斷左,佢話會由得個牙腳繼續留返起度,唔會再拎佢出嚟,Dr Lee話因為個牙腳比較接近神經線,萬一整到條神經線會令到我半邊面沒有任何感覺 (聽落好恐怖),佢仲話舊式的手術就會一定拔埋個牙腳出嚟,但係太危險所以現在係唔會再咁做,會等個傷口自然癒合。

我個case做完手術塊面會瘀約二個星期及腫一個星期,仲有個咀角會損因為我個嘴細喎,所以d 儀器一定會刮損我個咀角令到我個咀有一星期唔舒服!手術費$3,500,但係Dr Lee話我個手術太困難唔係好想做我生意,佢話因為今次無發現我有蛀牙,所以開d 止痛藥及抗生素比我食,希望我食完唔會再痛,佢話真係唔想做我生意喎!佢叫我再痛就打電話返去同姑娘book一個鐘做手術。Dr Lee話希望我食完藥無事,唔好返去搵佢喎!

佢仲同我報埋某幾隻高危的牙齒手術費其中一隻要$7,500,仲有一隻要$4,500,今日睇完牙令我覺得我一定要儲多d 錢,如果唔係我老左一定無得食野。
 
好耐都無試過睇完牙醫要食藥,仲要係咁多包,連埋照x-ray 加咁多包藥又用左我$500,check 左50mins,我唸姑娘都估唔到,本來可能預我照張x-ray 都係用幾mins最後比我用左醫生50mins。就係咁我又阻左姑娘的放工時間,其實我次次睇親牙醫都有用多一陪時間,唔知姑娘會唔會記住我下次唔比我打尖呢??
這些是我平日的擦牙工具,牙線、牙縫擦 (擦牙縫三角位)、細牙擦 (擦智慧齒)、仲有漱口水及平時用的牙擦,我每晚都會用這5個工具。咁擦牙法都蛀牙,真係認命

沒有留言:

張貼留言