2010年12月5日 星期日

天馬快餐

早排見"為食一條街" 少年食神介紹屋企樓下的一間快餐店~天馬快餐,其實我住左起度咁多年只係幫襯過一次,因為平時見佢無乜人入去買野食,所以咁多年來我只係買過一次飯盒,今日再慕名而至,見店內雖然間多了很多人買外賣,平時我路過係完全唔覺有人食野。
今日本來只係想用晒個散子包入面的散子,咁岩路過天馬快餐,見少年食神又介紹過,所以唸住入去買個漢堡包食順便用晒d 散子嘛!平時都唔覺有咁多人買野食,今日竟然要等10mins 先至可以買到我個下午茶餐。可能大家都係因為少年食神介紹過而再去幫襯啩!
天馬快餐的飯盒真係好平,平到你唔信,一個飯盒都只係$20-$25。起領匯瘋狂加租後這間快餐店仍可生存,相信佢一定有佢的生存空間罷。
我見少年食神介紹漢堡包,所以我叫左一個古法漢堡包、薯條餐包飲品都只係$20。真係好平,好抵食!
少年食神真係無介紹錯,天馬快餐個羅宋湯真係勁好飲,料又多,又夠辣,我自己覺得仲好味過皇后個羅宋湯~~
古法漢堡飽入面個塊漢堡並非好似麥記個漢堡扒,一食入口就可以感受到塊漢堡扒係手豚的,很有咬感呀~~

古法漢堡飽+薯條

雖然個漢堡飽個外型就唔討好,但好有口感真係唔錯o家!

平時個d 漢堡飽多數都係用茄醬,但係這個古法漢堡飽係用沙律醬的

就咁睇這個羅宋湯無乜特別,但係攪下佢原來好多料的

勁多料的羅宋湯

沒有留言:

張貼留言