2010年12月3日 星期五

-_-"偷走

不經不覺已經去過好多間公司做野,今次有機會可以要到一間大的公司,初時以為這類型的大公司應該係好有系統,但經過我這幾天我發現原來唔係,反而細公司會的鑑察及人事關係會更加好,而且可以學到的東西會比大公司學得更多。回想返我由出來工作開始,我真的很幸運,一直的工作都很順利,從來沒有遇到任合的攔阻。
今日已經係第三日,雖然公司有好多好多ge 人,每日都會起我後面行來行去,但係都無唸過會去認識任何的同事,只係想每日靜悄悄咁完成手上的工作放工。
今日Clara一朝早就同我講叫我今日要OT,佢地所講ge OT 係每日放11點,而我返了3日工每日都容許自己8點離開。
其實真係好難想像一間咁大間ge 公司,竟然沒有任何的control,就連d 單ge approval 都係好求其,只要有人簽名就過,其實簽名個個人都唔知係邊個,我試圖對佢地個signature specimen,但係根本上都對唔到,於是我就問我個同事,佢只係答我其實對唔到,因為每個brand approve 個個都未別一定要係department head,咁我又問你點入單呀,佢話無家求其見到上面有個名佢就過張單。我話無人check 家?佢話ar 姐唔睇家,總知我地唔好入錯就得,天呀!呢d 就係大公司...
ar 姐話佢下星期放假,要交低d 野比我下星期完成,但係好奇怪,今日成日都有時間為何唔比我要放工先至比呢?初時我都係唸因為佢要教我做,所以要到放工先至有時間講,但我見到7:30pm左右佢都無比野我,加上我又只係返左幾日工,根本都幫唔到手,所以我走埋去問佢要交低d 乜比我下星期做,原來係要我去set 個 control file。
佢話左比我知佢個要求,然後就比左7個box file 我叫我自己睇,仲同我講佢放完假返嚟要見到我個report,之後又同我講隨左做這個job 仲要幫我下面個同事入單,我一聽到佢咁講,我即時反應係我做唔到咁多野,我話我下星期都放兩日假,無可能完成咁多工作,ar 姐即時黑面話我唔理,總然之佢放完假返嚟要見到我份report,同埋要我學識佢地個a/c system喎,我真係O晒咀。因為不滿,所以我8:10pm就襯ar 姐行開左偷偷地放工。
今日斷正比ar 姐見到我同佢唔like 個黨人傾計,其實我真係好難做家,佢唔like 個黨人其中一個係跟我家,咁少不免工作上都會接觸,咁自不然會講下無聊野,而這個同事基本上日日都講佢起這間公司有幾慘,其實我到e+都未知邊個係好人,邊個係壞人。而我自己就覺得ar 姐應該係壞人。
今日我個同事同我講,佢話尋日遞信resign,ar 姐留佢仲有少少威脅佢,話如果佢堅持要走,佢會起reference letter 度寫衰佢,仲話佢係fresh封reference letter會有幾衰寫幾衰。個同事好慘咁被迫留底,其實我自己起度唸,今日ar 姐可以咁同佢講,將來佢真係要走ar 姐咪一樣可以用這個手法對佢...佢講講下ar 姐行埋位見到我地講緊野就衝埋嚟,黑住面問我地做緊乜...唉,搞到我e+返工好似坐監緊...
初時又話我知只係做某些工作,今日就變到我乜都要學識,雖然話就話唔駛我做,但係就要我去學,好老實你叫得我去學,好難想像將來你唔叫我做囉,今日連print cheque 都要我去學,天呀!print 張cheque 叫下面d 人做咪得囉,叫我學嚟做乜喎。

沒有留言:

張貼留言