2010年12月9日 星期四

Chanel Natural Finish Loose Powder

終於都用完盒碎粉!一直想試chanel d 產品好耐,但係一盒碎粉都唔知點解可以用到成年。成日都見d 人話chanel 好用,我自己去過chanel 3次,次次都無人招呼我,我今次去買野,我企左起個counter 度,仲要叫佐個ba 幾次先至有得肯賣野比我,真係呢,只係想買少少野,估唔到chanel 咁巴閉囉!
chanel 個碎粉真係幾好人,粉質又幼細,效果又透薄,盒粉本身係有少少閃閃地,但搽上面又唔係咁覺佢閃。



Natural Finish Loose Powder HK$365

沒有留言:

張貼留言