2010年12月8日 星期三

曱甴湯底@小肥羊

今日放假,唸住起放監的日子可以好好享受這一天,真係唸到無唸過會比我遇到這些咁恐怖的事情,唸起都想嘔唸住今日得個15度,最好就係去烚烚下,所以我就去左旺角小肥羊打邊爐,見佢新裝修完,環境都光猛,原來係金肉其外敗絮其中,點解咁講大家再睇落去就知家啦!
好恐怖!!!我都係第一次食飯食到有小昆蟲,真係從來都無唸過會發生起我身上面,其實都遇左出街食飯係唔乾淨,但真係無唸過恐怖到咁!
一隻無頭的曱甴起個湯底到浮下浮下咁,仲要係我要食左一半,我個FD 問我見唔見到曱甴,我先至發現有這小昆蟲的存在,好在我只係食辣個面,個心都好過D (其實可能辣個面都有曱甴,只係我地見唔到),如果唔係我唸我會即刻打去食環署投訴!
見到隻曱甴我即時同職員投訴,嘩個職員手腳幾快呀,即刻拎走我個湯底換左個新湯底比我地,沒有任何道歉。我叫佢換個一個全辣的湯底比我地 (因為我地都只係食辣),個職員竟然同我講話要加$10,真係估佢唔到囉!如果唔係我個FD 話由佢,我真係打電話去食環署,等佢地比人罰錢有個警剔都好嘛
因為之前見到有曱甴,所以再換個個新湯底,我好小心咁研究仲有無曱甴,真係估佢唔到囉,個職員又猛話無曱甴叫我地放心食,真係點可以放心喎咁恐怖。
起我左搞右搞,點知又比我見到新個個湯底又係起清湯個面有昆蟲,今次似係一隻螞蟻。唉!我個FD 話算數叫我唔好再投訴,我堅持話要打去食環署,但佢又話算數,唉!真係好難頂...最後我要同佢一齊啞忍,真係激氣!
成餐飯勁嘔心囉!!!


反轉左隻曱甴來個大特寫,可以清楚見到曱甴

曱甴飄浮中

影左佢個LOGO 有相為證

第二個湯底中的小昆蟲~~疑似碼蟻但又唔係好似都唔知佢係乜

新個個湯底,起個底部搵到一團白色的物體

沒有留言:

張貼留言