2010年12月6日 星期一

{^.^} 放監~~

唔知由幾時開始我覺得返工好似坐監一樣...今個星期Clara放假,所以返工的心情輕鬆左好多,起碼我問我個同事野,Clara又唔會無端端衝埋嚟黑住面問我做緊乜!
今日係我返左咁多日工最早放工的一日,7:00就走啦,因為要準備考試嘛!
放完假返到去就死緊,因為Clara上星期交低比我個JOB 我發現真係無可能完成,一開始都同佢講得個3日無可能做得到,唔知係咪所以的上司都只會覺得要你做,唔理你中間個過程,只要起個deadline 前交到呢,我自問我做野係急個類人,如果我target 內無可能完成的工作,個份量真係好大,就算我起公司OT 幾日我都無可能做得完啦,其實可唔可以考慮下人地做個個的感受呢!

沒有留言:

張貼留言