2010年11月30日 星期二

Last day~~

識,而我亦都無唸過要去做,所以我安於現況做返完來的我...靜靜地繼續溫書算罷!
但當我去HR 辦理離職手續後,準備執野離開,Peggy邀請我影相,其實今朝已經想叫同事同我影相,但最後無叫佢地同我影相,費是四圍去叫人地影相嘛,又費是惹起任何的爭端,反正都係悄悄的來,好想悄悄的走。
但當我去到reception 後,我見唔到其他同事有d 唔捨得,原來埋藏於心深處都係唔捨得,好想起我D 相入面有這間公司的回憶。
我就係今日個主角比大家影,影左好耐都見唔到Yuki,個刻好想去叫佢,但又唔好意思,好在最後都差唔多齊晒人同我影相。
臨走時大家都好擔心我拎唔拎到reference letter,Doris 好好尋日已經同我講左今日會比我,今日佢要training,所以好遲先至出嚟,最後佢襯我地影相時拎埋出嚟比我...
臨別依依,原來真係唔捨得!最後,我行去每一個位同每一位同事say goodbye...
今晚去買完衫食飯時,拎部相機出來睇相,原來都回味這3年的工作時光,雖然只係平淡的工作,唯一可惜只係這份工作令我留下一個好深刻的回憶!工作上遇到的奚落及玩弄,這刻我可以說的是我討厭這個虛偽的工作地方。原來人與人之間的相處是如似的微妙,儘管如何的付出,得到的回報往往出人意表...
成長是雖要經歷,我起這裏真的深深體會到那些人是笑裡藏刀,原來真的好恐怖,可以起人前人後對你好好,但係之後ge 事...真的不能想像!
或者人與人之間要和平共處只係起我這個天真的世界裏才能出現!Annie 同我講佢話出面好多公司都係要擦鞋,好多上司都係笑裡藏刀,佢叫我當今次只係一個經驗,及上了一課很珍貴的課堂。佢仲話我咁天真要出去磨練下,多D 體驗人間的醜惡..但我心裏依然都係天真,希望我可以再預到一個好似Annie 咁好的上司!
明天將會上任新的工作,唔知新的工作環境我是否能適應得到?我的能力是否能應付得到這份沉重的工作?心裏有點點的擔心及須要應付下星期的考試,又要接受新的挑戰...要考的範圍實在係太廣範,儘管如何的努力都好似溫唔完咁,至於工作就真係返工先至再算,希望頭個幾日唔好OT得咁嚴重,好等我可以早點回家為考試而拼博...

沒有留言:

張貼留言