2010年12月30日 星期四

仆親

今日真係樣衰到爆......
平日lunch 我多數都只係起公司樓下買飯盒食,食左成個月個餐牌都無乜轉過,食都食到好悶,加上佢又真係幾貴,平時我食開GE 飯盒都要成$50。我都幾鐘意食熱狗,之前個同事話我知中環有一間叫永樂園食熱狗好出名的餐廳,於是就上網搵晒個路線圖,大概知佢起邊個位,本來個Planning 係行完街之後再買返公司食,就係因為我自己以為呢個係一個完美的Planning,我瘀爆的事情就出現啦!
都唔知點解行行下突然扭親,我當時企左起一級好高的梯級到,我好自然咁由級梯級到仆左起個地下度,當時我只係覺得好痛,但係起中環喎,仆親咁樣衰,我當然唔理三七廿一即時忍住痛彈返起身啦!因為今日係著西褲,我第一間都唔係考慮自己有幾痛有無擦損,而係即刻望下條褲有無擦爛,我當時只係唸,如果條褲爛左我要即刻去買過條新GE。好在最後條褲係無穿無爛,但係感覺到個膝頭係擦損左。
起我仆親的時候,係有好多人望到,但係香港人無乜愛心都算,唔扶我起身都算,有個男人真係勁衰,起我後面講左好多次“出街行路要帶眼”我個刻都有D 嬲嬲地,但係算啦,人地衰唔代表我要破口大罵或者咒人地,所以我選擇唔出聲,記得jola 家聚時常分享,佢話選擇唔出聲亦都係神給我門的一點智慧。最後我拐拐下咁慢慢行返公司,一返到公司就去洗手間拉起條褲睇下隻腳有幾傷,好在只係擦損左少少,留了點點的血。雖然扭親隻腳都仲係痛,但都感恩起碼無腫到!
今日亞姐又唔准我地放工,最後OT 到10:30pm左右,所以我又唔駛點行,起公司樓下搭的士返屋企,現在又過著幾年前,每日都只係得出屋企門口、入公司門口,再出公司門口,最後就係的士送到我返屋企門口!而唯一的不同之處係個工作環境及工作地點...

沒有留言:

張貼留言