2010年12月8日 星期三

Bourjois eyeliner

最後都忍唔住翻兜Bourjois' eyeliner,因為我自己唔鐘意補妝,但近來用個d eyeliner 點都係會溶,搞到我成日都要帶住D 化妝品補妝,我最憎見到自己變左熊貓眼,好醜怪家嘛!
我用過咁多個牌子,我自己都係覺得Bourjois Liner Glitter Fizz 畫左起我對眼上面個效果係最好,起碼經過左十個鐘我都未見過佢溶。
今日終於都忍唔住去買,因為翻兜同一樣野我自己覺得好悶,Bourjois Liner Glitter Fizz 共有三隻顏色,而其餘兩隻色怪怪咁唔係太岩我用。我見自己無啡色,所以買埋Bourjois liner clubbing,佢係有少少閃粉非常適合我,但畫出來的效果會比較幼,等我遲d 試下佢係咪唔會溶先。
真係話時話個通賬係咪咁誇張,定係Bourjois之前個定價太低呢,這兩款眼線液,上年都仲係賣緊$85,我今日去買已經賣緊$108,加價達$27%。雖然$108又唔算十份貴,但見計一計佢個加幅真係驚人。買左兩枝眼線液又用了$216。
比完錢個BA送左張$100 coupon 比我,於31/12/10前購物滿$550就可以用左佢,但我好似無乜野要買家喎...點樣可以用左去呢?


沒有留言:

張貼留言