2010年11月19日 星期五

摺心心

今日garce 問我識唔識得摺心中心,因為佢要做姊妹玩遊戲用,佢再比條link 我睇,係我兩、三年前摺的那款!但係我都唔知仲識唔識得摺,因為印像中要用$100去摺係好吃力及會屈到d 手指好痛,有d好細緻的位我要用牙簽協助去摺。我答應左grace返屋企幫佢試下,所以我搵晒這幾款心心出來,順道post 出來做個留念先!

其實都唔知點解想當年會摺得到心中心,原來都好高難度,我現在已經整唔返lu...或者係性格上的缺點,只要開始左一樣野,我一定會想盡扮法,排除萬難咁完成,所以,最後我終於都摺到!

讀書年代,見到有D同學用紙幣摺心心,於是我又學埋一份,所以我隨身會有一個好殘舊的$100心心紙幣,這個係我的應急錢,萬一我稍一不慎忘了帶銀包我都會有這個後備心心使用,而這個後備心心今時今日變得咁殘舊,全因為這個人太緊慎,從來都未試過唔記得帶銀包。

而$20心心係我早兩年上網見到有D web-site有圖教點摺,於是我又無無聊聊咁學摺,其實就咁睇圖係好難摺到,點解我會用$20摺心心,回想早幾年我好鐘意粉藍色,但係今日搵返佢出來,再見到粉藍色又唔覺得好靚,再唸下現我好似已經對粉藍色沒有好感,究竟我現在是喜歡甚麼顏色呢?

好耐之前睇過一些心理學的書藉,係用顏色來分析人的性格,個本書有話過人會隨著成長、經歷、年齡等因素會對顏色的喜好有所改變,我記得我好小朋友時係喜歡黃色,之後係綠色、再之後係粉藍色,咁現在呢?真係要探究下先至得...

其實,我應該仲有幾款係用手工紙摺的心心,但我相信我已經丟左了,因為完成左,再加上放在起屋企咁多年,佢對我對來講已經無value...

沒有留言:

張貼留言