2010年11月15日 星期一

迷失

14/6/2008我受浸成為基督徒,一直都有返教會,神於不同的時間會透過唔同的方法同我講說話,而近來多數都係聖靈感動會起youtube search 一些詩歌,而這些詩歌就係我生話的寫照。
以下的一首詩歌,於 29/8/10主送給我的,是隔幾個月後的今天,腦海又再次閃過這首歌,而這首歌的內容亦係我近這幾天所想。今日一路聽我的眼淚不斷的流下...我好似詩歌咁講 "在匆匆歲月裡 人們經過又離去"
已經有一個月沒有參與教會活動,上星期四11/11/10,wendy 打比我話聖靈感動要打比我關心我的近況。其實自己一直都知自己有問題,但我仍然無法找到答案,而我亦知道自己已迷失了。
wendy:我你行左去邊 (指我同神的關係)
我:我都已經唔知去左邊,應該行到好遠啦...
wendy:咁你仲有無每日都睇靈修書藉
我:無啦,無時間
wendy:你近來忙些什麼?
我:功課
wendy:幾時交呀?
我:岩岩交左。咁你幾時得閒可以返教會
我:下個月
wendy:你仲忙d 乜?
我:考試
wendy:原來被學業、功課所蒙蔽!我為你祈禱,記得有時間就即刻返啦,掛住你...
生活究竟為乜而活呢?起過去的兩年,我經歷到好多好多的不愉快,背叛、出賣、偏待...
朋友同我講朋友係用來出賣,點解人同人之間唔可以和平共處,點解用真心對人會換來一次又一次的傷害...
工作上,亞姐話要升職就要爭要搶,(暗示要踩住人地上位 (宮心計現實版)),我真係唔識,亦都無能力去做,亦無須要做。因為我信靠為我所預備的一切。但日子耐了,等的時間長了信心開始動搖,抵受不了魔鬼的攻擊...
這刻我知道我已經徹底迷失,就連與神的關係都迷失了,正如同wendy 所講我行到好遠...生活係為乜?
本來安排了12月去沙巴退修,想尋回與神之間的關係,因為團費接近$9,000,我考慮了兩個鐘,而當我明白一切都係神白白給的時候,我願意付出$9,000獨個兒去沙巴退修,尋回與神之間建立的關係,但係個團FULL左...我心裏好傷心、好難過...我係一個咩人?我配得有主耶穌為我釘十架嘛,我配得有主耶穌的寶血洗淨我的罪嗎?
不斷追求無窮無盡的知識又係為乜?既然一齊都有神為我們預備,但係我地又為甚麼要為生活而追逐?心裏千萬個問號???
 

沒有留言:

張貼留言