2010年11月9日 星期二

終於都放下心頭大石

歷時一個月的功課 (CIFA&CIMA),終於都已經起無眼睇的情況下燒埋碟交左...可以叫做係發下心石大頭,今次份功課係最深的一份,之前個d功課,每做一份都覺得好深,但當每次完成了份功課我會對自己所學習的科目的認識更加深入,所以以前個D 科目每次做完功課後都會覺得唔係咁深,起碼知道講D 乜、要做d 乜!但今次份功課真係令我好氣餒!!!份功課叫做完成,但我仲未知我呢科係讀D 乜,真係要急起直追!
由白紙開始準備做presentation,試問乜都唔識又點可以定到個arguement,同埋arguement 又係d 乜,真係唔識囉!起不斷嘗試的過程中學習,亦在不斷被reject 個arguement而灰心,搞搞下個course 又上了1/3 個 就話要做 presentation,回想時間又好似真係過得好快,可能係密集式的課堂,話咁快又讀完,話咁快又要準備做功課。
今次份功課要求多多,research 要25-30份 (平時個d 功課只係要求15都想死)、年份要係2005年-2010年之間,真係好有難度!同埋個research要搵咁多篇,得一個月時間真係唔夠。所以起過去一個月真係好辛苦,又要睇又要分析...為左份功課令我每晚只係得3-4小時睡覺,好在終於都做得完!
我自己都已經唔知道總共睇了幾多篇article,幾多篇係有用、幾多篇係無關係。每次search 到d article 我第一眼係望下共有幾多頁,一見到有幾十頁個d article 我就頭暈,英文又唔係咁好,仲要對住一堆英文,有時睇到氣餒,有時又想放棄,但都已經係畢業之作,我堅持到最後終於都完成了,雖然好大機會會唔合格,但我已經盡了力...無論個結果係點,我知道主必別已經為我預備好了,全然都交托給天父,主啊求你去為我預備,唯有祢才知道哪樣才合我的心意...
D 朋友成日問我讀書為乜,因為我怕考試唔合格,所以我只會答,我自己只係為興趣,目的都只係比一個藉口自己逃避罷...
既然功課都交埋,又係時候放鬆一下及準備下一年的計劃,真係唔知讀唔讀Master好?讀又好似對工作無乜幫助,因為入場券只放眼於ACCA / HKICPA,讀書令我覺得好迷罔,究竟係知識能否改變命運?窮一生的精力起無窮無盡的知識中追逐又為甚麼呢?

沒有留言:

張貼留言