2010年11月8日 星期一

274 Rob’s Smarty Pants

原來紫羅蘭係好易種,我這盤274 Rob’s Smarty Pants第一次開左好多好多花花,估唔到只係過了短短的兩個月左右,又有新的花花長出,但係今次的花花已經不及第一次開的時咁壯大,越開越細朵,我已經跟足發叔指示,開完花後換過一個大少少的花盤及定時換新泥土,可能係我開完花之後無落過肥料!
我見D 花咁細朵為免老葉與花朵爭肥,索性將一圈老葉拔掉,現在這盤274 Rob’s Smarty Pants 細細盤咁幾可愛!唔知現在再加肥料仲有無幫助花朵長大呢?
氣溫真係對紫羅蘭的生長好重要,今次盤274 Rob’s Smarty Pants 終於都變返原來的顏色,好在我現在識得每日都開住個風扇比佢地吹,等佢地唔會太熱影響生長!

沒有留言:

張貼留言