2010年11月21日 星期日

Maquillage Moisture Cream Foundation UV

自從用過Maquillage個base之後,覺得Maquillage的產品都幾好用,於是放心再買佢的foundation 用,其實都唔知係咪自己太慳一樽粉底竟然可以用到7個月,搞到我成日心思思想試新野都唔得,粉底好易變壞,所以未用晒我唔會入貨!
今次個時間岩岩好,IPSA個粉底剛剛用完,又咁岩係秋天,所以我可以轉用Maquillage Moisture Cream Foundation UV,這個粉底並唔係D 咩新產品,應該係上年已經推出,想試好耐,點知一等就等了一年。

Maquillage Moisture Cream Foundation 係SPF25 PA++,同樣地只會起個包裝盒到搵到,於產品的瓶身係沒有標明,30g~$320。都係一般粉底的價錢,因為我自己都係第一次用cream foundation,所以覺得有少少麻煩,又要用棒拎,好難預自己要用的份量。

次次去Shiseido都一定會有sample 送,其實都係一個幾好的宣傳途徑,起碼最新出的產品佢地都唔會吝嗇咁送出去,雖然我未試用,但如果好用我都會回購!
今次個粉底對我來說真係好好用,貼薄自然,仲好持久,經過左10小時都唔係好覺個粉底溶或者甩。我自己係唔會帶任何化妝品出街補妝,這類持久保濕的粉底真的很適合我^O^

個BA 比左10號色我,我慣常會叫人地再比深一個色我,因為次次D BA 都會比D 好白GE 顏色我,搞到我成日都覺得自己白到好似藝技,但今次個 BA 竟然拒絕我的要求,佢話我要20號色會太黃,真係唔岩我的膚色,所以最後我都係要左10號色!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sample

沒有留言:

張貼留言