2010年11月12日 星期五

cafe 8 degrees

今出去左土瓜灣8度酒店食Buffet,今個月好多街去,個schedule 密密麻麻咁,日日係咁食所以每日返到屋企,唔係嘔就係胃痛。
無法啦閉關左咁耐係時間出去食飯吹水,所以嘔就嘔啦,痛ge又由得佢痛死吧!
今晚個buffet 係farewell 飯,但係個同事都走左年幾兩年先至食,真係搞笑。
第一次去8度酒店,對這個地方有d陌生,亦唔知點樣去,好在個電話有個高科技的地圖,所以好輕易就去到目的地!我係第一個去度,入到去
我:姓李20位
waiter:小姐唔好意思無這個booking,你係咪去錯地方?
我:請問哩度係咪8度酒店
waiter:係,請問你book 左食乜
我:buffet
waiter:真係無
我:咁我等埋其他人先啦
就係咁好無聊咁拎住部相機自己影住相起度等,因為我去到都7點,所以無乜興趣影相,只係影左好多甜品 ,至於熱盤選擇亦唔係太多,食物無乜等別,所以都無乜等別影。
最後等多左幾個人,原來係book 左姓李22位,我覺得個waiter 玩野囉,20 & 22 位只係差兩個人都話無booking!
因為佢D熱盤唔係咁岩我食,所以食完長腳蟹 (長腳蟹好新鮮,但係出得好慢,次次出去拎都無晒) 及生蠔再加少少熱盤就開始轉戰甜品,佢d 甜品真係好好味,我就不斷食cake、ice-cream,今晚應該回唔到本,因為食得幾隻長腳蟹...
唔知係咪8度偏僻,所以佢個buffet 唔係好貴星期五都係$358 (未計加一),HSBC credit card 有8折,折後$322.20,因為唔係我比錢唔好意思叫人地比張單我影低...




芒果千層酥 ~ 好好味我食左3件













我的第一碟食物,個羊架好好味,又無羊羶味

長腳蟹真係好難先至拎到,一出就比人拎晒,又出得慢,所以我都係食左幾隻咋

佛跳牆 ~ 是月promotion,每位客人可以獲贈一個,但係味道普通

沒有留言:

張貼留言