2010年11月13日 星期六

Hairy Crab Dinner



今日又有一個新嘗試,就係自己獨個兒乘巴士到屯門,平時我地入屯門會約埋一齊起上環等再入去,可能現在大家都係返5日,所以再無好似以往咁約埋一齊入去。完來入屯門都幾方便,我由屋企行去旺角火車站搭67X,約一個鐘的車程就到,本來April 話起巴士站接我,但係我6:00仲未落車,April 又接左dor dor,April 問我起邊,我答佢個地圖話仲有11mins 就到巴士站,April 起度笑~地圖?我話係呀電話有地圖家嘛!咁April 叫我落車再打比我,佢再落嚟接我,最後我係無人接,只係靠我個高科技地圖帶我去到目的地。

個多月前約左一班舊同事出來吹水,完來不經不覺大家又有一年無見,佢地大家第一眼見到我就話我 "靚"左,我絕對相信啦!因為出自迪迪個口(迪迪把口咁賤,講親都無好野,佢讚得我靚絕對係一個事實啦),以前迪迪成日笑我話我化妝好醜,我今日可以畫得一個自然的妝容都係多得迪迪不斷踩我,及不斷的教導,今時今日我唔畫眼影佢係絕對無機會踩我囉!最記得迪迪以前成日話我條眉畫到好似黃小虎咁,迪迪教化妝緊係識得畫啦,我當時只係一個新手,好在有一班教化妝的導師舊同事,所以今時今日對化妝及護膚都有少少認識!

每年我地都會安排食大閘蟹宴,而每年我地都會起老三陽買蟹,唔知點解我覺得今年隻蟹比往年細隻左,我每年order左兩隻公蟹 (唔知公同乸味道上有乜分別呢?佢地話公好食d所以我每年都係食公咋),今年大閘蟹又貴左 $136/crab,兩隻$272。

沒有留言:

張貼留言