2010年11月10日 星期三

清明上河圖

今日去左博覽館睇清明上河圖,好開心可以入到去睇因為清明上河圖的入場券好難才可以買到,多得Grace 我先自有幸可以入去大開眼界。

近日新聞已經不斷介紹有關清明上河圖的製作、宋代歷史、那些是必睇靚位、如何觀想會較佳,但係我都無理,唸住入到場先至再慢慢了解宋代的歷史。

原來入到場實在係太多人根本就無時間可以比我地停留去欣賞,要迫埋到影張相都難,我地初時唸住可以起門口睇宋代歷史資料&展品,但每個參觀者都係一迫到埋去d 展品到影完就行開根本就無辦法可以細心觀賞,入到去展覽場只係見到人、人&人,相機閃過不停...

一入到去門口擠滿了人觀賞最初的部份汴河柳,於是我地為由行去較少人的位置就開始影相及欣賞。

因為新聞曾經紹過起虹橋後來加插了一個小朋友跑出來捉隻豬,所以起這個位置停留了好多人等影這一幕,而我地亦都唔例外,等了幾round先至影到,好在我都影到小朋友抱住隻豬...
汴河柳
轎子隊伍
漕船
過橋情景

虹橋

城樓
說書
香藥鋪、駱駝商隊
趙太丞家~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
於展覽場外的展品

焚燒壇香用的香爐
香囊
仿官窰青軸帶把聯瓶
 


沒有留言:

張貼留言