2010年11月28日 星期日

maquillage dramatical gel liner

我買了maquillage dramatical gel liner放左起到都一年,見bourjois liner glitter fizz個eyeliner 都差不多用完,又係時候用埋佢。
有時起度唸左試右試,其實都唔係咁好,都已經搵到一個牌子係自己好滿意,但總是覺得再買來用又好悶,所以成日都試下其他牌子,但係左試右試,始終都係覺得唔夠之前搵到個d 牌子好!
maquillage dramatical gel liner $200連埋枝掃,我今次買ge 都係有少少閃粉的黑色BK951,我自己唔係咁受得淨黑色,太實色畫起我對眼度會顯得我個樣好惡,所以我自己會偏向揀有少少閃粉的eyeliner,但係maquillage dramatical gel liner 畫左上眼真係唔覺得有閃粉效果,效果好持久,但都係有小小溶,而這個情度是可以接受,枝掃有少少吉同埋佢個斜角掃比較適合用來畫較幼的眼線...








沒有留言:

張貼留言