2010年11月20日 星期六

倚窗閣

繼續我的食食食行動,今日去了九龍酒店~倚窗閣,我自己一向食buffet 都係去都會海逸,近這幾個月去了幾間不同的酒店享用buffet,止終都係覺得都會海逸係最好,雖然真係貴左少少,但點都好過比差唔多價錢又無乜野岩食,或者係預期有得食的食物去到係無得食囉!
第一次去九龍酒店,去食的原因全因為佢個主題“蝦兵蟹將”。入到去見到都好多款食物選擇,但不及都會海逸多。
我自己好鍾意食長腳蟹,所以每次去食buffet 都會主力要食長腳蟹,今次同上星期去8度食buffet 一樣,又係等極都等唔到長腳蟹放出嚟,我今日只係有幸拎到兩條長腳蟹,但係長腳蟹一d 都唔生鮮,真係好失望,我都係第一次食到唔生鮮的長腳蟹!
至於另一個想回本的食物係雪糕,又係令到我極為失望,共有八款雪糕選擇但只係得四款係Haagen dazs,而其餘四款味道似係牛奶公司雪糕!而Haagen dazs個四款雪糕竟然無左最好味的士多啤梨味,所以唸住用雪糕回本的如意算盤又打唔響!
如果比我揀我寧願去都會海逸或者紅煙窗餐廳,我都唔想倚窗閣,起碼人地有無限量的長腳蟹供應。
今次趕唔切影低張單,起open rice download左張8折coupon,折合 $418x80%+$41.80 = $376.20

我的第一碟 ~ 龍蝦仔

芝士焗蠔

酥皮鹹火腿蟹肉野兔卷


我至愛的煙薰三文魚


芝士蟹粉焗蟹蓋 ~ 見到好多人拎,但我次次去到都見唔到,好再最後食左三隻

古法蝦棗

魚露煎封羅氏蝦 ~ 味道正,但係蝦就煎到太乾身


炸雪糕 ~ 第一次食,完來係用雪米糍來炸,味道都幾得意




芒果拿破崙餅 ~ 唔係太好味



這四款疑似係牛奶公司的雪糕分別有紅豆、芝麻、豆腐、芒果

即磨咖啡 ~ 正,飲了兩杯

沒有留言:

張貼留言