2011年4月8日 星期五

Graduation Ceremory

除了幼稚園穿過畢業袍,之後再無唸過自己可以著起畢業袍,亦都無唸過自己係有能力可以完成大學學位,今日終於都完夢。懷著興奮的心情出發去到香港大學,屋企人都為我的畢業典禮而興奮,老豆更為我而引以為傲,因為我沒有花費他的一分一毫而完成了我的大學生涯。讀書真係要負出好大的努力,而我亦為我自己得到學位而負出的心血而高興。
畢業禮前已經準備好一部新的相機、花束、恤衫、畢業公仔。
今朝好老豆一早去到花墟幫我拎左我訂好的花束,佢一拎到扎花返屋企就同我講今日真係好開心,我的畢業令到佢覺得好自豪,佢話佢咁大個人都未試過拎住扎花,今日我令到佢生命出現左一個好難忘的回憶!
今日畢業典禮上出現了一個小插曲,因為有個同學上台鞠躬時頂帽帶得唔穩,所以一鞠躬時頂帽跌左落地,引起全場大笑,我又見及此即刻摸下自己頂帽,我真係怕好似個同學咁樣,所以上台前再用髮夾髮實D 頭髮及帽,好在最後都好順利咁完成左個畢業典禮!


沒有留言:

張貼留言