2011年4月30日 星期六

為西藏之旅作出準備~2

因為同好多朋友討論過我將會去西藏,佢地都話我要去西藏最好去見一見家庭醫生先,咁樣去都會放心d,我見公司派左張新的medical card 比我咁耐都未用過,今日特登早d 起身去睇醫生。

等了差不多一個鐘先至可以見醫生,我一同醫生講話要去西藏,再問佢我個見健康狀況是否適合去,因為我想去埋珠穆朗瑪峰,所以要問清楚少少,醫生望了我兩眼再同我講對你來說係一個挑戰....醫生話去呢d 地方當然係年青時去會比較好,但係要去埋珠穆瑪峰未必適合我。

之後佢再幫我量血壓,佢話我血壓好低,上、下壓都比正常人低20度,於是我好奇問我已經食飽野乜唔係個血壓會高返咩。當我聽到我自己的血壓原來係比正常人低時真係好擔心,因為好怕去唔到,或者上到去西藏無辦法去觀賞。
醫生話我少做運動,亦都係令我血壓低的其中 一個原因,但醫生話我血壓一向都係偏低,都可以去西藏但對我來講會係一個好大的挑戰!

唉!聽完醫生講真係有d擔心。但醫生最後都話我平時都只係胃痛、傷風,都可以上去喎,只係一個挑戰咁話喎。

臨走時醫生話比定D平時我食開的胃藥我看門口,佢話可以保存到一年。今次醫生好慷慨一次比左3日藥我,返到屋企再拎返份medical plan 出嚟睇,完來網絡醫生係要包3-5日藥 (公司對員工實在係太好我呢d 小職員個medical plan 竟然可以咁好,有d term 仲比起我自己買個份醫療保險好,直到我離開這間公司我都可以享有雙重保障),唔怪得知我會有3日藥。出發之前我會再去睇多兩次,因為要帶備足夠9天行程的藥物。至於仲去唔去珠穆朗瑪峰真係要認真考慮,等我唸多兩日下星期三先至去報名。

沒有留言:

張貼留言