2011年4月13日 星期三

Maquillage Climax Lasting Liquid UV

見到已經係春天所以又係時候轉個個粉底,這個粉底已經係上年買的,係搭上搭利用人際關係以低於市價購買回來的,平幾多我又唔記得啦,只係買個時得返20號色,平時我係用開10號色,平時d sales 話我用20號色會偏黃,見佢又真係超平,我都唔理 得佢黃定白,所以買左。
試左了都一段時間,其實我自己覺得20號色會比較適合我的膚色,平時用開10號色我自己就覺得偏白,所以我今次的貪少平宜係做得好好。
講返個粉底先,比我之前Maquillage cream foundation 個質地薄左好多,睇起上嚟無咁厚重,但係個滋潤度真係差好遠,可能係我太乾,試過有幾日個粉底完全唔貼面,仲好浮。個粉底都keep 就幾耐,唔易溶妝。隨粉底仲包埋個粉卜都幾細心及方便!

沒有留言:

張貼留言