2011年4月3日 星期日

Flower

今日堅持唔返工,因為要預少少時間比自己為畢業禮而準備,其實畢業禮越來越近,但係我對畢業個份興奮的心情亦隨之而減少...因為year end所以忙到畢業禮都差唔多到都唔記得左,只係早幾日細佬問我畢業禮想要咩花佢要去訂,我先至記起,可能返工太攰都無心機同佢傾,好快就答左佢唔要花,老豆聽到即刻話唔好,點都要買一扎花去影相喎!佢話反正都係細佬送,緊係要買喎!其實係我自己覺得麻煩又要一朝早去拎花,但係老豆哦左幾日話一定要買,咁我就抽左幾個鐘的時間去左花墟揀!
一向都知道影畢業相主要都會用太陽花,因為太陽花好鮮色併起件袍度個顏色會好鮮明,我去到第一時間就起度睇太陽花,但係太陽光真係普通到不得了,本來唸住自己併下有d咩花係鮮色d,無意中比我見到這間順通花店有蘭花ge花束,我行左成個花墟只係得這間花檔有蘭花,當我問完價錢後又有少少豫疑,心大心細都唔知買太陽花定係蘭花好,好在花店個店員比我影相,我依家基本上無時無刻身上都會袋住部相機,所以我即刻拎部相機出來影低睇下邊個個效果好d,真係唔駛講太陽花真係好鮮色,而蘭花個效果又真係唔差,影出來的效果都幾清及幽雅,一向都接受新事物的我最後係選擇了蘭花作為我畢業禮用的花束。
睇睇下我想訂個扎花好似細左少少,大家都知我家啦,我一係唔買一買當然係要最好ge,我見到display 有一扎有12朵花的花束,睇落去好大扎,抱住佢影相好似幾靚,於是我又問店員,這扎花會否過大,店員問我咩人用,我話係我影畢業相用,佢話咁扎花太大唔岩我,仲話唔係錢唔錢ge問題,佢話太大束一來我拎唔到,二來影相唔靚,所以最後我都係揀返6朵一束ge 花。等我post 張相出嚟比大家先睹為快啦
我改動左我扎花的襯花,因為想影出來個效果更靚!

我要個扎花大致上都係咁ge,以惠蘭為主,個襯花改配了下圖個粉白桔梗 $230

當我決定左買蘭花時我就起這兩個顏色中掙扎,因為兩扎都好靚,但係影相只終都係黃色會出d,所以我最後都係揀左黃色惠蘭

初時一直都係唸住買這款太陽花,但係越睇就越覺得佢太普通,所以最後放棄左佢,這扎太陽花相比起蘭花仲平好多,這扎售$150

沒有留言:

張貼留言