2011年4月22日 星期五

救救紫羅蘭

早幾個星期見到我盤274長出了一個側芽,而佢的生長速度都相當之快,襯住今日係復活節假期,加上又約左yoki 起粉嶺接埋佢地去食buffet,所以順道入埋去發叔度,今次去發叔度的主要目的係帶我盤274入去做手術,本來係想將盤274個側芽分盤。
點知一入到去發叔度比盤花佢睇,佢即刻話我種到盤花無晒生氣,又話我唔識得種,其實我每晚都花好多時間管理我的盤栽,奈何我都係照料得佢地唔好。發叔一拎起我拎274就話盤花太多老葉,如果過多一個月唔拔掉老葉,那盤花就會命喪黃泉。
佢話我盤花吊腳,我初時唔係好明發叔想表達些甚麼,於是發叔就好有耐心咁教導我,原來係我落泥太少加上平時D泥乾左跌走晒,所以泥越來越少,發叔拎起我盤274手起刀落咁好火速就拔掉了十幾片走,當時相當之心痛,而側芽發叔話唔好要佢,所以又掉埋去!跟住發叔反轉我盤274比我睇,佢話我盤274個主幹已經開始腐爛,好再我今日拎入去比佢睇下,發叔拎起比我睇單憑肉眼已經見到274有輕微的腐爛,經發叔醫治完我盤274又變回一個迷你品種了。
發叔教我換泥時將所有泥倒入花盤後要用手指輕輕力將泥土壓實,如果唔係泥土太鬆就會吊腳。
今日總共帶了兩盤花入去發叔度,仲有一盤係8號,因為自佢買回來後佢一直生長得不甚理想,而且葉片越生越細,完全沒有生氣及葉邊有枯萎的徵象。發叔又係幫我拔掉老葉,佢話我都唔係愛花之人,佢話盤花已經話晒比佢知,其實我真係好認真咁種佢地家,只可惜...
入到去發叔度當然係忍唔住帶多一盤花返屋企啦,今日發叔個花場都幾多花開左,所以要拎花都幾方便,發叔話我種到D花咁都唔係咁適合種D貴品種,所以有一D 好貴的品種發叔都唔賣比我。
可能今日係假期,好多人入去發叔花場參觀及購買紫羅蘭,所以我都唔方便起度問問題,好在我早去到如果唔係發叔都唔得閒幫我救救紫羅蘭了
臨走時我比我盤C85張相發叔睇,發叔一望就話要拔掉一行的老葉,如果唔係盤花都係等死,發叔怕我唔捨得,佢叫我下次將所有的紫羅蘭帶晒入去比佢幫我執下佢地喎。
今日的買到紫羅蘭係S516+Carnation Sprinkles 同之前一樣都係買左個花苗$200,發叔話好快會開花,叫我慢慢種喎!
我返到屋企即刻幫我D 盤栽換泥及檢視佢地個主幹有否腐爛,之後仲將385,S617+,C85的老葉一口氣拔掉,場面真係好壯觀,起拔葉其間見到S617+(日本妹)已經有花蕾了,真係好開心即係好快我又見到佢開花了。其實我現在的紫羅蘭全部都已有花蕾了,有部份仲開緊花添,雖然我種得佢地無發叔咁好但係我都係真心付出地去照顧佢地o家,絕無偷懶...希望你們都能安然渡夏!

274

8

C85~拔葉前

拔葉後

一口氣幫C85拔掉10塊葉,連埋之前拔左個8塊葉已經拔掉了18塊葉,佢的身型由重量級變為輕量級 ~ ~

385~Rob's Penny Ante拔葉後。
385已經種了差不多一年,買回來時只係一個好細少的花苗,由買回來只係開過一次花,一等就差不多一年,其實之前係見到佢有生花蕾,但係生極都生唔到出來,上次去發叔到得到發叔的指教,發叔話咁耐都生唔長,話花蕾已經死左叫我放棄佢地,原來發棄都唔係一件壞事,起碼今日可以生長到超過10個花蕾,如果可以一次過開晒場面一定好壯觀!

今次拔左9塊葉,其實都唔係好明點解385好似拔極都仲有好多葉咁...


今日買的S516+Carnation Sprinkles

沒有留言:

張貼留言