2011年4月21日 星期四

La Maison Du Chocolat~Egg coquille

今日起意料之外終於都起復活節之前收到一隻復活蛋,真係估唔到完來佢知道我好渴望收到的禮物只係復活蛋,或者大家會覺得我好傻,為何每年都會想收到復活蛋呢?
今日本來係約左lunch 一齊食飯,但係佢唔知醒所以無食飯,點知佢打比我話買左份禮物比我,仲話一定要今日送比我,所以佢下午4點幾就去左我公司樓下送比我,當我第一眼拎住個袋我就知係我好渴望得到的復活蛋,再拎埋佢出嚟睇,真係一隻蛋,佢話我知係真蛋 (La Maison Du Chocolat~Egg coquille),睇埋個packing 只係用個蛋殼再注入朱古力。我一見到呢隻復活蛋真係笑左出嚟,真係開心到...之後返上公司將佢放左起枱面,每當我望住隻復活蛋我就起度笑,因為我實在係太開心,我真係唔捨得食左去...

沒有留言:

張貼留言