2011年4月16日 星期六

Disneyland~celebrate for my graduation

今日決定了去迪迪尼影畢業相,見今日天陰陰,本來唸住可以起這個陰涼的天氣下拍照,約十二點入到迪士尼,誰知一入到去天氣放睛,太陽伯伯爬了出來與我道賀,真係萬般的不願意,因為大熱天時著住件袍真係熱死,而我一朝早好比心機化的妝容亦都不敵太陽伯伯,溶得好利害,真係好難想像平時我個妝係唔會溶,今天竟然溶掉!
今日全日不停行來行去咁去搵景點影相,雖然迪尼士真係好細,但係我用左好多時間去排隊同D卡通主角影相,所以係無時間去睇表演,其實為左影相入去迪士尼影相真係有D奢侈,不過對於畢業這件人生大事點都值得的!
次次排隊同米奇、維尼佢地影相都要排差不多一小時,又熱又侷真係超辛苦,好在今日都叫做同左幾個唔同的卡通主角影相,排隊的時問可以叫做沒有白費,但係排上一個小時只係可與卡通主角影得兩三張相,計落都算幾辛苦。每位卡通主角見到我著住件畢業袍都份外的高興及祝賀我,每當我熱到死死下的時候,同到咁可愛的卡通主角人都即時開心返。
排左成日隊真係企到好攰,最開心係去到pooh pooh個格,因為每隔幾十分鐘卡通主角就要換人好等他們休息一會,我見到pooh pooh 係最活潑,一夠鐘就最刻跑走左,其他個d卡通主角都係慢慢好有姿態咁離開,唯獨係pooh pooh 起度奔跑,可能係太熱的關係pooh pooh 想點可以休息。
起迪士呢這個開心的樂園真係令到我好開心,時間過得好快又夠鐘要離開,雖然今日只係不停的影相及排隊,但係真係好開心,希望我可以再繼續讀多個master 跳出香港去影畢業相啦!

沒有留言:

張貼留言