2011年4月25日 星期一

通達美食

今日本來係去花園街尋找PEKKLE 無意中比我搵到位於花園街的通達,我當然唔放過這個機會入去食返碗碗仔翅,原來花園街這間店係多D食物選擇,就連油麻地無得賣的煎釀三寶這裏亦有得售賣,不過今次見這店有韮菜餃,所以我就第一時間叫了一客,因為剛剛食了午餐所以食唔落魚蛋,佢個辣魚蛋又係每次去都必食,總知通達所有的小食都係我的至愛,每次去到都要掙扎一輪食乜好,今日真係有點兒可惜,唯有下次再去食過啦!

食過咁多間的碗仔翅講足料肯定係通達美食最足料,而且味道方面真係食過翻尋味,平時我只係食開碗仔翅,後來發現有一個叫菜翅,即係碗仔翅加生菜,可能係我自己比較鐘意食菜,總係覺得碗仔翅加菜比較健康,自此之後我每次都只係食菜翅。
碗仔翅+生菜 $15
韮菜餃 $6/3隻
韮菜餃個皮炸到超脆,個餡的份量都唔少家!抵食...
煎讓三寶$7

沒有留言:

張貼留言