2011年4月19日 星期二

大榮華圍村菜

畢業後的第二次飯局,真係好開心,估唔到畢業後仲可以keep 住聯絡,最重要係有一個負責做搞手的同學不厭其煩地安排、聯絡等...

而忙到癲的我當然每次都盡量希望能夠出現已經好滿足,今日好開心可以再次同Andrew一齊食飯。

今日食飯的地點係灣仔大榮華,我都係第一次去,一坐低就見到韜韜行埋嚟派咭片,第一次見到佢真人,真係嚇了我一跳,佢真係好肥,我看見佢行路都覺得佢好辛苦。見佢派完咭片我先至知道完來大榮華個老闆就係佢,而佢張咭片上印了好多不同協會得到的獎項。

同學預早已經order 左一個燉湯,一入口真係嘩一聲,個湯好濃好鮮味,搞到我都忍唔住飲左兩碗。希望下次可以同其他朋友一起去試下啦。

其他食物的水準都唔差,因為我太遲去到,所以我唔知今日d 同學order 左些甚麼,所以不能盡錄,今餐食得好飽好滿足,每人都只係$187就可以食到以下咁多款食物,仲有一個咁好味的燉湯真係抵晒!
燉湯湯渣
龍蝦伊麵
這碗平平無奇的又係甚麼,就咁睇真係估佢唔到!翅~食入口都唔係好覺得有翅起入面
馬拉糕
麥米糖水,驟眼睇有D 似綠豆沙

沒有留言:

張貼留言