2011年4月23日 星期六

為西藏之旅作出準備

等了大半年的時間,又係一個適合去西藏的天氣,亦都再次重燃我去西藏的興趣,雖然大家都會覺得去西藏係好辛苦,但係愛冒險及探索的我又點會因為辛苦而氣餒呢!
 
今日我終於都踏出了第一步去了中旅社申請張回鄉咭,真係估唔到今日係公眾假期中旅社依然開門辦證。

本來我係上網預約,但係名額已經爆滿,而我又見到旺角中旅社今日仍然會辦理換證手續,所以我就一早去了換證,過程相當之順利,可能今日係假期,去到中旅社竟然係無乜人,我放低晒所有文件、相片及付款後,手續就已經辦妥,成個過程都唔駛5分鐘真係快得驚人!

今次辦理10年有效的回鄉咭$390,須要12個工作天,13/5就可以取證,睇嚟我可以趕得切6月出發罷!

沒有留言:

張貼留言