2013年2月17日 星期日

Embryolisse Lait creme concentré

今年我的皮膚真係乾到日日都甩皮,只要係之前一晚敷個個水份mask唔夠潤或者係無敷mask 第二朝就大獲啦,因為咁樣我個粉就會唔貼或者浮粉。

新來上網用到有好多雜誌介紹Embryolisse Lait creme concentré,話呢支野係可以當base 用,而於我個堆護膚品內亦有呢支寶,所以我拎嚟試下係咪真係咁好用?

我呢塊乾到震的皮用佢嚟上妝效果真係好好,仲使之前個日用的面膜唔夠潤,用佢嚟上妝真係可以令到個妝更加貼,甩皮情況可以受控!保濕度高,而Embryolisse Lait creme concentré佢有兩隻,大部份起香港可以買到呢係我相中呢支,但係佢仲有一隻係專門比缺水皮膚用的,用晒呢支我會買返專門比專性皮膚用的那支!

咁大支用佢嚟當base 用真係好抵,價錢又唔係十分貴都係百幾蚊抵用!Embryolisse Lait creme concentré真係好岩我塊荒裂的肌膚!

沒有留言:

張貼留言