2013年2月13日 星期三

蛇年行大運@城門水塘

今日Wendy 約左我去行城門水塘,太耐無行過山我都唔記得行山要帶D 乜,我只係知道出發前一定要有氣力,所以我去荃灣之前就去大家樂食左個好豐富的早餐-皮蛋瘦肉粥、炒麵、熱奶茶,合共$21。

食完早餐之後就行去搭地鐡話咁快就去到荃灣,因為途中被一間賣韓國護膚品的店鋪吸引住,所以我遲左15分鐘先至去到荃灣,仲要成班人起度等我,真係有少少唔好意思....

我地起荃灣地鐡站搭的士去到城門郊野公園 (原來綠的係去唔到呢個地方,我地上左車個司機叫我地改搭紅的) 已經11:17am,我地開始我們的蛇年行大運行程啦!約3:00pm完成我們的行程。呢段路一d 都唔辛苦,好輕鬆咁就可以完成。

城門水塘個風景真係好靚,一d都唔辛苦,中段有少少石澗的地方及好斜的樓梯級,不過都算係容易走過,今日天朗氣清,又唔會太熱真係好適合去行山。但係城門水塘呢個地方山上係無洗手間,出發前設飲太多水!

行山去到尾段的時候,見到有一大群的馬騮起度打架,真係好高興可以咁近距離見到呢個場面,原來馬騮跑得快,連爬樹、跳樹的動作都係快到睇唔清楚!

行完山之後我地9個人去左荃灣季季紅飲下午茶,呢間酒樓個下午茶係截四點,所以我地坐低左就要拿拿臨咁落order,不過只係剩下蒸的點心,選擇好少!

後記:下次行山要帶備驅蚊用品、防曬、太陽眼鏡、乾糧、補充體力的食物例如:得力素、朱古力


馬騮~一D 都唔怕人

呢個地方好似電視古裝劇拍攝的樹林

呢度有條石澗通過對面,行呢度可以行少好多路


臨走時見到有好多馬騮起度打架,場面真係好驚驗,真的感恩可以咁近距離見到呢個場面

季季紅~下午茶

沒有留言:

張貼留言