2013年2月2日 星期六

臘味芋頭糕

仲有一個星期就到農曆新年,上年我製作了兩底蘿蔔糕,見自家製作又好味,又簡單所以我今年唸住再接再厲。

上年我搵到一個整芋頭糕的食譜,但係上年我就無整到,因為我覺得整芋頭糕好似比蘿蔔糕複雜,所以我今次整之前上網睇左好多唔同的整法。

最後,我大概知道應該係點整。有驚無險我最後都大功告成,雖然個成品同我上年整個底蘿蔔糕好似樣,因為我都係拎晒D臘味來鋪面用來裝飾。

今次整芋頭糕時遇到的難題係點樣將芋頭壓成蓉,同埋煮芋頭時要多少水,今次仲差少少煮到燶左D芋頭,好在我發現時仲嚟得及補求。

如果下次再整我唔會再用臘味來鋪面裝飾,因為鋪面的臘面切出嚟煎時好易甩出嚟,煎時效果唔係咁好!

材料:
芋頭 1磅8安士
澄麵 1安士
粘米粉  5安士
乾蔥 1粒
冬菇  8隻
臘肉  180克
臘腸  4條
蝦米  15克
江瑤柱  5粒
五香粉   1.5茶匙
胡椒粉 少許

調味料:'
生抽 1茶匙
糖   半茶匙

預備材料:
1. 冬菇浸水2小時,擠乾水份後,切成幼粒,放入調味料醃15分鐘
2. 蝦米用水浸15分鐘,留水,蝦米則成幼粒
3. 瑤柱去枕,用半碗水浸2小時至軟身,撕成幼絲
4. 蒸熟臘肉、臘腸後切成幼粒
5. 乾蔥切幼粒

做法:
1. 芋頭分成2份,1份芋頭切成粗條,1份蒸熟後搓成蓉
2. 爆香蝦米、臘味、臘腸、冬菇及乾蔥
3. 爆香芋頭條,加入五香粉繼續炒至聞到香味,需時約5分鐘
4. 分幾次加入1杯清雞湯,瑤柱水及蝦米水,每次炒勻後蓋上鑊蓋,中間炒動數次以免芋頭黏在鑊上
5. 用2杯水開澄麵及粘米粉,然後加入芋頭蓉及所有材料,最後加入芋頭條
6. 用油塗沫糕盆,放入粉漿蒸1小時
7. 糕熟前將臘味粒鋪在糕面做裝飾

入廚小貼士:
1. 芋頭宜選乾身及輕身的才夠粉糯,夠「粉」的,拿上手的感覺很輕,因為水分少。重手的其實是水分高,當然不夠粉,不夠香。
2. 芋頭要炒得夠香,一定要選優質五香粉。購買時,不妨聞不聞,有濃郁香料味為佳
3. 蝦米宜選色澤天然的,大紅太光亮的,大部分都加添了防腐劑,蝦味不足也健康

蒸好的臘味芋頭糕

爆炒好後的臘味

與芋頭蓉及臘味一起撈揮
準備蒸前的樣子

沒有留言:

張貼留言