2013年2月17日 星期日

上環朱榮記

每年農曆新年都會起報紙上見到介紹為位上環的一間舊式雜貨鋪~朱榮記,今日我都係為了一尋六十年代的氣味,lunch time 時由中環行左去上環,當我見到好到豬仔錢箱放大起條斜斜的樓梯即時有一份莫名奇妙的興奮,而我係有目的來到這裏,第一時間急不及待就拎左一隻我想帶回家的豬仔錢箱$25回家!

其實仲有好多懷奮用品我係好鐘意,本來睇中左一個煲盒仔茶的藥煲$58,唸左好耐買左又無用都係得個擺子,所以最後都係無買到,但就影左好多張相做留念。

朱榮記地址:上環水坑口街24-26號
營業時間 10am-7:30pm
前往方法: 中環港鐵站A2出口往文咸東街西行盡頭,
便可找到一條小斜巷的水坑口街


煲盒仔茶的藥煲

迷李版公雞茶壺

六十年袋膠水壺

沒有留言:

張貼留言