2013年2月3日 星期日

Orly Bonder Rubberized Basecoat

之前返工太忙,所以買落的指甲油都無時間去用,近來真係好鬼得閒,所以又可以做返一D自己鐘意的事情,又可以多左一D時間去扮靚,不過近來出街整GEL NAIL 好似成為了一種潮流,而我自己就係唔係咁鐘意呢個玩意,因為又要限時限刻出去比人整;所以搽指甲油真係好適合我,安坐家中就可以成日轉色...

今次試左ORLY 的底油,我自己唔係咁鐘意OPI的底油,所以都諗左好耐試邊個牌子好,最後都係揀左ORLY $90/18ML,我自己的指甲本身無乜太大問題,只要個底油可以保護到我的指甲及可以拎指甲油long lasting 少少就ok 啦!所以普普通通的一款底油已經能夠滿足我!

沒有留言:

張貼留言