2013年2月10日 星期日

大年初一團拜@2013

已經幾年無回鄉探親,今年終於都回鄉見下各位親戚啦,幾年無見各位小朋友都已經長大成人,真的慨嘆自己老了....而今日竟然有後輩叫我表姨,真係唉!我同佢差唔多年紀而我的輩份已經升級到表姨...

依加由羅湖出境同我細細個回鄉的情況已經好唔同,細細個個時印像中係有好多人迫住出境,今時今日羅湖已經設有好多個離境關卡,加上現在係使用智能身份證出境都好方便!

話咁快就去到羅湖邊境,人流都唔算太多好快就已經完成出境手續。原來羅湖出境口岸已經連接住深圳地鐡站。如果係要搭地鐡的話踏出深圳就已經係地鐡站!

我們出境後乘搭公共汽車往南城車站,車費RMB52,車程約1小時,之後再要轉乘公共巴士或者的士先至可以抵達姑媽的家。大陸的的士司機真係好恐怖,明明大陸已經實施了咪標計費,但係司機為了賺錢他們多數都會上車後講價,目的只係要收取較豐厚的車資。上車後司機要求車資RMB40,最後,我們要求用咪標計費落車時都只係RMB29,行車期間司機不停的調較收音機,我們估計佢係想將個咪標再調較快些以賺取更多的車資罷!

今日個個親戚都話我靚左,年紀大了加上略懂少少的化妝技術啩,所以人係唔可以懶,時刻都要保持最佳狀態示人。同時亦都有好多親戚話我肥左,真係大獲,我自己咁懶點先至可以減肥呢?大家有無D咩方法係唔須要郁又可以瘦的話不妨話我知喎

二伯家每年都會擺放一棵後大棵的桃花,雖然今年天氣轉熱,但他家中的桃花依然係剛剛盛開非常之應景,而且仲有好多蜜蜂去採蜜,我都係今日先至知原來桃花係有蜜糖可以比蜜蜂採蜜。今日仲可以睇到醒獅表演,隊醒獅隊由老遠咁大鑼大鼓咁行入屋長面好熱鬧,醒獅完後個兩隻獅子仲會同我地影全家幅,真係交足功課!

夜晚我地去左一間叫盈峰的酒樓食飯,今餐晚餐豐富共有連續包點及生果共有十五款食物/餸菜!由於伯娘年事已高加上之前跌親所以現在不良於行,同行去酒樓期間大伯語仲心長咁講,老人行健康係對後生的一點祝福,因為後生顧往返工賺錢,如果又咩事又要佢地擔心、照顧,只會影響到佢地!我家族的親戚就係咁好,大家都會為大家著想...希望大家身體健康、龍精虎猛!來年我地再見面罷!

食到我好飽好滿足,晚膳後我們即時返港,因為今日係年初一沒有加班公共汽車而我們亦唔知可以點回港,所以堂姐叫左佢個司機車我們出文錦渡,即係羅湖 (原來平時我地出入的地方叫文錦渡,我都係今日先至知),期間又發生了一些小插曲,本來安排好左係由堂姐的司機送我們到羅湖,後來又唔知點解堂姐夫問車我地去最近的火車站,佢話坐火車應該會比起佢司機架車更快到達羅湖,可能堂姐夫唔想佢個司機咁辛苦,但係我地唔識路......咁夜一陣有d咩事就煩,最後擾釀一輪我地都由司機直接送我們到羅湖。我知大伯佢地好喜歡呢個司機,話時話呢個司機真係成個老細咁款,唔講真係唔知佢係一個司機囉!呢個司機駕車超快全程行車車速高達140公里,不過大陸應該無乜監管所以佢可以開到咁快。去到羅湖已經十點半,返到屋企十二點幾啦!

沒有留言:

張貼留言