2013年2月13日 星期三

SanDisk Ultra mirco SD card 32GB

因為之前部電話內的相片有一部份消失左,我唔知係張咭的問題定係電話的問題,電話內用緊個張mirco SD card係好多年前買電話送的容量只有2G,其實得個2G真係唔多夠用,我成日都要delete左咭內一些無用的資料,所以今日把心一環去買話張好少少的mirco SD card 算啦,今日行完山去左旺角電腦中心,估唔到今日係初四,但係旺電都已經開晒門做生意。

我去旺電之前都係唸住買張32G mirco SD card,所以一上到去一樓就主力留意32G有咩牌子同埋幾多錢,我細佬就叫我買SAMSUNG,我自己就唔係咁鐘意呢個品牌的SD card,所以都係睇下價錢,原來呢類電子產品都幾海鮮價,間間都唔同價錢,一樓第一間鋪再得最貴 SanDisk mirco SD card $268,可能係個鋪租費所以買的產品都貴D。

我行渾成個旺電,見到得幾間鋪有得買SAMSUNG,咁即係唔多普遍,加上售價又貴,最平個間鋪都要$248,所以可以放棄!

最後我係揀左  SanDisk Ultra mirco SD card 32G,因為 SanDisk 歷史內D對佢信心又大D,旺電賣呢張 SanDisk Ultra mirco SD card 32G大部份售價都維持於$210~$245。我睇晒咁多間都係第我買呢個係起$200樓下,所以唔晒唸就咁起呢間買埋就返屋企,呢晒咭起旺電一樓買$195,以後都唔駛成日都 SD card內的資料刪除啦!

沒有留言:

張貼留言