2013年2月6日 星期三

薑汁黑糖年糕

已經成功咁製作到蘿蔔糕及芋頭糕,所以就搞搞新意思,今日整左黑糖薑汁年糕,因為無乜信心可以整得成功,故此我今次整的份量只係平時用8寸糕盆的1/3的份量,如果整出嚟個效果唔好,都唔會浪費太多食材嘛!

黑糖薑汁年糕做法真係簡單到不得了,只係製作薑汁比較複雜,因為家中的窄汁機早幾年已經壞左,今次的薑汁全人手制作,我自己又好鐘意食薑,加上我又食得辣,大貪的我切左好多薑出嚟窄汁,平時人地整8寸糕盆都係用4湯匙薑汁,當然啦薑汁的份量因人而異,落多少亦都係適隨專便!我呢底糕細人地2/3,用的薑汁竟然係10湯匙,真係....好擔心個味道會係點

今次磨薑汁用左用一個鐘,磨左一個鐘先至得個10湯匙,唸深一層有閒情逸緻先至可以整到,有時見街賣一底糕咁貴其實都有佢的原因,就係計時間呢樣野真係已經起返度!第一次磨咁多薑汁,原來磨完大量的薑隻手係會發滾,老豆仲話薑係用嚟驅風,所以我覺得隻手好滾係正常喎

底糕岩岩蒸起,蒸左出嚟個樣一D 都唔靚,有好多氣泡同埋唔夠平滑,夠道點先至可以整到好似起街買個D 咁平滑呢?等底糕凍左之後,明天就可以煎嚟試下個味道,到時可以再調較一下個材料份量,到時就可以同大家分享!

平時我蒸糕係唔會用油掃個糕盆,之前整開的糕都係有大量的臘味,而臘味又有大量的油,我自己覺得唔用油掃個糕盆底底糕都係好易甩出嚟。我見令次底糕D材料完全無油份,所以用左少少油掃個糕盆,點不知拎去蒸的時候,起糕盆底的油全部浮了上糕面,咁其實搽嚟都起唔到原本想要的作用,下次可以散掉這個無謂的步驟!

材料:
糯米粉 110克
澄麵粉 60克
黑糖 25克
水 100ml
薑汁10湯匙


蒸起的薑汁黑糖年糕

準備蒸前的薑汁黑糖年糕,可能係可搞得比長時間,所以底糕入面有好多空氣,下次等我試下搞完之後等一段長少少的時間先至拎去蒸。

沒有留言:

張貼留言