2013年2月3日 星期日

Bed Head TIGI

趁農曆年假前最後一個星期日,所以今日拿拿臨咁出去整埋個頭準備過年,自己之前試左染髮,所以今次可以將慳左落嚟的錢可以用嚟電髮。

髮型師真係髮型師,peggy 幫我洗頭時問我係咪自己染髮,我問佢係咪染得唔渾,佢起度笑,但我自己就睇唔出,反正自巴睇唔出咁繼續再自己染都無所謂啦!

好在今日去到髮型屋又唔係好多人起度整緊頭髮,我食埋野之後就去髮型屋,差唔多兩點去到走個時都係五點左右。

今次電髮同幾年前差唔多價錢,剪髮$230、電髮$900、bed head $180。

Peggy 今次介紹比我呢支bed head 可以用於濕髮上,真係好方便我每朝早趕頭趕命出門口的人,只要頭髮乾了再整返髮散d頭髮就得啦!

沒有留言:

張貼留言