2013年2月11日 星期一

m&m's luggage lock

尋日回鄉起羅湖的邊境間duty free見到有得買m&m's 的產品,其實我一直都好想買一部m&m's 的糖果機,因為我覺得m&m's 的糖果機好得意又靚,但係個部機實在係太大部,所以我一直都無買到。

今日見到有m&m's luggage lock,個鎖仲要係有travel sentry approved,當我見到呢個鎖的時候就好想買,但係又唸住無謂拎住佢四圍走,本來係唸住返嚟時買,但我老豆話返嚟時唔係經呢邊入境,到時未必會買到,所以我拿拿臨咁拎左一個m&m's luggage lock去比錢,個鎖佢係買二送一,不過我又用唔晒三個咁多,所以只係買左一個,一個鎖$99,比錢時有少少肉痛,所以我拎左八達通出嚟比錢,咁樣用左都唔係好覺嘛!呢個鎖我可以三月時用啦

沒有留言:

張貼留言