2013年2月9日 星期六

臘味蘿蔔糕@2013

趁住今日係年廿九,我就作了最後的衝次做返一底蘿蔔糕先,今年整個底蘿蔔糕的份量同上年差唔多,唯獨是臘味係再比起上年用多左,我自己覺得整蘿蔔最大的樂趣就係刨蘿蔔,我自己真係好鐘意刨蘿蔔,我自己就唔鐘意摵瑤柱絲,搣一粒江搖柱絲要成十幾分鐘,今日因為約左細佬去行街買衫要趕住出門口,所以我老豆見我咁趕話幫我搣江搖柱絲,佢未搣的時候出候以為係一件好簡單容易做的事,但當真係動手時佢先發現原來一D 都唔簡單,到我刨完蘿蔔後佢先至岩岩搣好一粒江搖柱,佢見我刨完蘿蔔絲之後就叫我自己摵返,我自己真係唔鐘意做呢個部驟,所以我唔SO佢,等佢整好晒先後我先至開始動手爆炒臘味!

因為用多左臘味所以底糕蒸出嚟之後的顏色係好啡,一D 都唔似起街到買個D 白雪雪咁!不過顏色對我嚟講係唔重要,最重要的係個味道。

材料:
蘿蔔2斤
臘腸 6條
臘肉250克
蝦米 60克
冬菇 6
乾瑤柱 4粒
粘米粉 280克
澄麵粉90克
蠔油適量
胡椒粉少許

沒有留言:

張貼留言