2012年1月31日 星期二

吉野家

今日同細佬一齊去左食飯,佢話如果今日唔去好難就到時間一齊去,因為大家都要返學,返學的日子實在係太辛苦,希望好快可以捱過這個漫長的歲月啦!

佢個衰人自己鬼咁早就放工,係咁起度催催催,仲成日都話都唔明D 會計有咩做,做乜鬼成日都要OT,你估我想家咩,出左糧咪要做囉,除了要做、仲要受氣、又要捱鬧,究竟幾時先至可以退休?做人實在係太矛盾,有野做又覺得太辛苦,放長假又覺得太悶好似浪費緊光陰咁,點先至可以找到個平衡點呢?我好厭倦現在的工作,每日都好似日個機器重重覆覆的工作...好厭倦日日無止境的工作...生命的意莪是甚麼呢?

好在辛辛苦苦的工作都可以換來一餐美味的食物,食完吉野家的Shabu Shabu,真係可一不可再,以價錢計這個份量加食物質素已經超出水準,我地今日選了蟹之濃湯海鮮火鍋及天婦羅濃湯火鍋再加一客芝心丸。蟹之濃湯海鮮火鍋佢個湯底係蟹湯,我自己就覺得好淡同埋個蟹味好假又唔鮮甜,不過幾十蚊又何來用太高的要求去厘定呢?反而細佬就幾鐘意話個味道淡淡地幾好味,天婦羅濃湯火鍋個湯底我就幾鐘意,可能係我鐘意食濃味的食物,但係細佬就話個湯底太鹹。

唔好睇佢隻帶子好大隻,得個樣睇得下,食入口無帶子味...
蝦係雪藏蝦,好普通...
牛肉都係普通的貨式...


天婦羅濃湯火鍋
蟹之濃湯海鮮火鍋

沒有留言:

張貼留言