2012年1月14日 星期六

蘿蔔糕

今年唸左好耐去邊度買蘿蔔糕好,唸左好耐都唔知買邊個牌子好,又時會去團購睇下,會唔有一D 高質素而價錢亦相宜的品牌,但係好野又點會平吖,近來起FB 見到好多朋友post 左d 自家製作的年糕,於是我又心血來潮想試下自己製作。

材料已經於早幾日前預備好,今日一瞓醒第一件事就係開始刨蘿蔔,我自己鐘意d蘿蔔切條,一來快唔駛刨絲刨到天光,二來又有咬感。

原來整一底蘿蔔糕都要用幾多時間,我又由一點鐘開始整,到蒸起底糕足足用左三個鐘。

因為係第一次整的關係,我自己都唔係好知要粘米粉的份量,因為太多粉就會好硬,太少粉就會蒸唔起底糕,我自己上網搵左好多個不同的食譜,但係大家用粘米粉的份量又好唔一致,我見到好多人都係用阿穌家姐的製法,所以個個都係寫一包粘米粉減一杯,而佢個份量係用來做5底蘿蔔糕,我今次只係試整一底,所以都唔知應該要用幾多粘米粉,起好擔心的情況下,我最後都要再加多50克粘米粉,可能後來再加多左50克粘米粉而無再加澄麵粉,所以底糕唔係好夠滑。

一蒸起已經聞到一陣好香的臘味味,香噴噴,蒸起之後有一份莫名奇妙的興奮,可能係第一次整的關係啦!

最後,我終於都知道要用幾多粘米粉,下星期我再蒸多一底練習下,希望下星期整個底會再有進步空間啦!

後記,如果蒸起底糕會存放較耐,咁就唔好落冬菇,因為冬菇會令蘿蔔糕變酸。

材料:蘿蔔 1.5斤、臘腸 2條、臘肉、蝦米 40克、冬菇 3隻、乾瑤柱 3粒、粘米粉 6兩 (1兩=38克, ttl228克)、澄麵粉 2兩、蠔油、胡椒粉


準備蒸之後的樣子


蘿蔔糕 (阿蘇家姐提供)
材料:大蘿蔔七斤、粘米粉一包(減一碗) 、澄麵一碗、香菇、臘腸八至十條、乾貝十至十二顆、蔥粒調味料︰蠔油三分之一瓶、鹽四茶匙、古月粉大量
做法
1. 把蘿蔔磨成絲,蘿蔔滲出的水留著備用
2. 乾貝泡水後在表面加水蒸約二十分鐘,撕成絲,留下乾貝水備用
3. 把蘿蔔絲下鍋煮,熄火後下鹽、蠔油及三湯匙乾貝水
4. 炒香臘腸粒及香菇粒,再連同蔥粒一起加進蘿蔔絲裡拌勻,下古月粉調味
5. 拌勻粘米粉和澄麵,隔著篩子慢慢加進蘿蔔絲裡拌勻
6. 把所有材料倒進已掃油的糕盤裡,蒸約四十分鐘,最後加上芝麻、紅棗、蔥花點綴

沒有留言:

張貼留言