2012年1月28日 星期六

紅薯湯丸糖水

農曆新年,媽媽回鄉時於家鄉帶回了一些自家種植的有機農產品,其中一種叫做經薯,媽媽話起香港買唔到喎,我成日都以為佢口中的紅薯係紫心番薯,媽媽堅持話紅薯就係紅薯,佢地係兩樣野,我都無同佢堅持這個東東係乜,咁我真係唔識嘛。

只係印像中細個農曆新年回鄉時,這個紅薯糖水就係指定的拜年食物,香港人喜歡煎年糕,喻意步步高升。我媽媽的家鄉只會奉上紅薯糖水加蛋。

今日煲的紅薯糖水係加了黑芝麻湯丸,味道當然更加特別啦,其實這個紅薯味道真係番薯味道,口感亦係番薯的口感,可能只係媽媽家鄉稱紫心蕃薯做紅薯啩?! 但這個紅薯煲出來後的水都變為紫色,我覺得佢個紫色比較令我覺得特別。

沒有留言:

張貼留言