2012年1月15日 星期日

evie~Plumping Lip Therapy Night

因為近來個嘴唇好乾,搽乜都好似無乜效果,所以我不斷起度試新產品,睇下有乜野會係比較滋潤的唇部護理產品,已經試過好多不同的品牌,但係我自己暫時都係覺得evie~Plumping Lip Therapy Night會比較滋潤,加上佢成份天然,打開個蓋會發現蓋邊有一層油,相信個產品內的香薰油,之前早幾日天氣比較凍,所以產品凝固了,但當我搽了這個產品於嘴唇後,產品經過唇部的熱力慢慢溶化,唇部很快就會比一陣油份包圍住,但又唔會係好洇,感覺好舒服!

evie~Plumping Lip Therapy Night只有一種味道就係Vanilla & Lavender & patchouli,我當初見到 Vanilla 這個味道都猶疑了一陣,因為我好抗佢 Vanilla 的味道,不過抱住一試無防的心態就買左,第一次搽上咀真係有一陣好濃的vanilla 味,用多了幾天已經適應了這個味道之餘,仲開始感覺到Vanilla & Lavender 的味道混合後原來個氣味係好清新及好易接受。

於濕度五十幾至六十幾的這幾晚我都係靠佢安然渡過,總算係搵到一個產品可以令我我個咀唇再唔會乾到龜裂...

價錢方面$135/10g,現已於HARVEY NICHOLS Beyond Beauty The Landmark 設有專櫃,非常之方便我lunch time 時行過去買。
由買的日期開始計都叫做有一年時間比我用完佢。

沒有留言:

張貼留言